تا بیداری

ما در کجای تاریخ ایستاده ایم... و به کجا می رویم...؟؟

تا بیداری

ما در کجای تاریخ ایستاده ایم... و به کجا می رویم...؟؟

تا بیداری

اکنون در دنیای اسلام حادثه ای بزرگ و باشکوه و سرنوشت ساز در حال وقوع است. حادثه ای که می تواند همه ی معادلات استکبار را در این منطقه بسود اسلام و بسود ملت ها دگرگون سازد. حادثه ای که می تواند عزت و کرامت را به ملت های عرب و امت اسلامی برگرداند و غبار ده ها سال رفتار ظالمانه و تحقیر و تذلیلی را که از سوی آمریکا و غرب بر این ملت های کهن و ریشه دار وارد آمد، از سر و روی آن ها پاک کند.
(خطبه های مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران در سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام 1389/11/15)

بایگانی

ببینید امروز در دنیا علیه مسلمانان چگونه عمل می شود! این به خاطر آن است که در هر نقطه، جلادان مسلمانان فهمیده اند که دستگاه استکبار از فشار بر مسلمانان و قتل عام آنها خشنود می شود لذا آزادانه به مسلمین آسیب می رساند. این وضعیت مسلمانان قفقاز است. این وضعیت مردم بوسنی و هرزگوین است. این وضعیت مسلمانان انقلابی در الجزایر است. این وضعیت دولت انقلابی در سودان است. این وضعیت مردم شریف و مجاهد افغانستان است. این وضعیت مردم مظلوم کشمیر است. این وضعیت مسلمانان مظلوم عراق است. در کدام نقطه ی عالم است که مسلمانان از قبل خباثت استکبار جهانی و دستگاه سلطه ی جهانی به نحوی آسیب نبینند و فشار بر آنها وارد نشود؟ علاج چیست جز ایستادگی خود مسلمانان؛ جز همپیمانی مسلمانان؛ جز اتحاد مسلمین با یکدیگر؛ جز بیداری جوامع اسلامی و جز به کار گرفتن نیروی عظیم اسلام در سراسر عالم؟


(بیانات رهبر در دیدار مهمانان خارجی شرکت کننده در مراسم سالگرد حضرت امام (ره) 1371/03/13 . برگرفته از کتاب بیداری اسلامی از محمد حسن رضایی)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی