تا بیداری

ما در کجای تاریخ ایستاده ایم... و به کجا می رویم...؟؟

تا بیداری

ما در کجای تاریخ ایستاده ایم... و به کجا می رویم...؟؟

تا بیداری

اکنون در دنیای اسلام حادثه ای بزرگ و باشکوه و سرنوشت ساز در حال وقوع است. حادثه ای که می تواند همه ی معادلات استکبار را در این منطقه بسود اسلام و بسود ملت ها دگرگون سازد. حادثه ای که می تواند عزت و کرامت را به ملت های عرب و امت اسلامی برگرداند و غبار ده ها سال رفتار ظالمانه و تحقیر و تذلیلی را که از سوی آمریکا و غرب بر این ملت های کهن و ریشه دار وارد آمد، از سر و روی آن ها پاک کند.
(خطبه های مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران در سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام 1389/11/15)

بایگانی

اسلام در مقابل هر گونه سلطه گری خواهد ایستاد

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۳ ب.ظ

اسلام و بیداری اسلامی، در مقابل هر گونه سلطه گری ایستاده است و خواهد ایستاد. هر حرکت اسلامی که صادقانه باشد، مسلمانان دنیا را که جمعیت کثیری هستند، به خود جلب خواهد کرد و این برای قدرتهای بزرگ، یک خطر است. برای همین است که استکبار جهانی از انقلابهای دیگر در سایر نقاط عالم، به قدر انقلاب متکی به اسلام واهمه نداشته است. امروز بخش عظیمی از حساسترین نقاط دنیا به لحاظ اقتصادی، منابع، سوق الجیشی و وضعیت اجتماعی، در اختیار مسلمانان است. نقاط التقای سه قاره ی بزرگ و مهم عالم - یعنی آسیا و آفریقا و اروپا - در اختیار مسلمانان است. مهمترین منابع نفت و بسیاری از منابع دیگر عالم، در اختیار مسلمانان است. امروز دنیای استکبار و امپراتوریهای زر و زور می دانند که اگر اسلام در دل مسلمانان و جوامع اسلامی حیات دوباره پیدا بکند، مناقع آنها - منافع متکی به سلطه و زورگویی و دو قطبی بودن عالم - به خطر خواهد افتاد.


(سخنرانی رهبر در دیدار با فرزندان ممتاز شاهد، جانبازان شهرهای مشهد و تهران و استان کردستان 1369/6/21. برگرفته از کتاب بیداری اسلامی از محمد حسن رضایی)

نظرات  (۱)

باد با چراغ خاموش کاری ندارد

اگر در سختی هستی , بدان که روشنی . . .
------------------
من در برخی از امتحاناتم مردود شدم اما دوستم تمام درسهایش را با موفقیت گذراند.

اکنون او یک مهندس در شرکت مایکروسافت است

و من فقط مالک مایکروسافت هستم ... بیل گیتس



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی