تا بیداری

ما در کجای تاریخ ایستاده ایم... و به کجا می رویم...؟؟

تا بیداری

ما در کجای تاریخ ایستاده ایم... و به کجا می رویم...؟؟

تا بیداری

اکنون در دنیای اسلام حادثه ای بزرگ و باشکوه و سرنوشت ساز در حال وقوع است. حادثه ای که می تواند همه ی معادلات استکبار را در این منطقه بسود اسلام و بسود ملت ها دگرگون سازد. حادثه ای که می تواند عزت و کرامت را به ملت های عرب و امت اسلامی برگرداند و غبار ده ها سال رفتار ظالمانه و تحقیر و تذلیلی را که از سوی آمریکا و غرب بر این ملت های کهن و ریشه دار وارد آمد، از سر و روی آن ها پاک کند.
(خطبه های مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران در سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام 1389/11/15)

بایگانی

ملت ایران پیشگام در بیداری اسلامی

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۰۲ ب.ظ

ملت ما بیدار است؛ ملت ما متحد است؛ ملت ما مسائل جهانی را با علاقه و دلسوزی دنبال می کند؛ یه مسائل دنیای اسلام می پردازد؛ درباره ی آنها موضع می گیرد، که یک نمونه ی از آن، همین راهپیمائی عظیم روز قدس است که در سرتاسر کشور - در همه ی شهرها، در بسیاری از روستاها حتی - مردم اجتماع کردند، راه افتادند، شعار دادند به نفع برادران مسلمانشان که هرگز آنها را نه دیده اند و نه از نزدیک می شناسند؛ لکن مسئله ی آنها را مسئله ی خودشان به حساب می آورند. این به برکت ایمان است؛ به برکت بیداری اسلامی است. و این، آن راهی است که امام بزرگوار ما - که رحمت و رضوان خدا بر او باد - پیش پای ما گذاشت و ما این راه را طی می کنیم و تهدیدها و مخالفتها و خصومتها و غرض ورزی ها و نانجیبانه عمل کردن هائی که انسان مشاهده می کند در بخش های مختلف آن جبهه ی گسترده، نخواهد توانست این ملت را از این راه باز بدارد.


(بیانات رهبر در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی 1389/6/19. برگرفته از کتاب بیداری اسلامی از محمد حسن رضایی)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی