تا بیداری

ما در کجای تاریخ ایستاده ایم... و به کجا می رویم...؟؟

تا بیداری

ما در کجای تاریخ ایستاده ایم... و به کجا می رویم...؟؟

تا بیداری

اکنون در دنیای اسلام حادثه ای بزرگ و باشکوه و سرنوشت ساز در حال وقوع است. حادثه ای که می تواند همه ی معادلات استکبار را در این منطقه بسود اسلام و بسود ملت ها دگرگون سازد. حادثه ای که می تواند عزت و کرامت را به ملت های عرب و امت اسلامی برگرداند و غبار ده ها سال رفتار ظالمانه و تحقیر و تذلیلی را که از سوی آمریکا و غرب بر این ملت های کهن و ریشه دار وارد آمد، از سر و روی آن ها پاک کند.
(خطبه های مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران در سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام 1389/11/15)

بایگانی

نقش مردم در حکومت های دینی وغیردینی

سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۰۲ ب.ظ

انقلاب اسلامیِ ایران، با طرح ایدئولوژیِ جدید، توانست در دفتر زندگیِ بشر سر فصلی تازه باز کند. در باب مشارکت مردم و در تعیین سرنوشت خویشتن، جمهوریِ اسلامی با نگاه خاص و منحصر به فرد خود به مردم، توانست چالشی جدی برای حکومت های دموکراتیک غربی ایجاد کند. دکتر علی غلامی، رئیس دانشکده حقوق دانشگاه امام صادق- علیه السلام- در جمع فعالین فرهنگی مشهد، در پرسش و پاسخی با همین مضمون به بررسی تطبیقی جایگاه مردم در حکومت های دینی و غیر دینی پرداخته است. آنچه در ادامه از نظر خواهید گذراند مشروح این جلسه است.


ادامه در..(سایت انقلاب اسلامی)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی